Sunday 2 September 2012

Nadmorskie wycieczki ; )

Muszę powiedzieć, że najczęściej jeździmy nad morze (jeśli nie jest to zwiedzanie miasta). Najfajniej jak jest ciepło i mogę się poopalać na moim super-zajebistym leżaku za 20 koron z gembruga (czyt.w spokoju poczytać przy somersby) , a Jasiek wtedy zajmuje się czymś zupełnie innym, jak np. "dokopałem się tą małą łopatką z fiskarsa do wody!" :D Plaże w Varbjergu (tam przeważnie bywamy - 5km od miejsca naszego zamieszkania) są przeważnie puste i tylko raz się zdarzyło, że było tam wyraźnie więcej osób (niedziela + bardzo gorący dzień). Jak się okazało i jak widać na zdjęciach, kalosze to baardzo pożądane tutaj obuwie ;) trzeba też dodać, że nad morzem bywa wietrznie :)
Zdjęcia poniżej to randomowy wybór z wszystkich zdjęć zrobionych nad morzem przez 2 miesiące pobytu tutaj. Enjoy! :)














4 comments:

  1. Wrzesień nad morzem, kiedyś tak go spędzę :-) Jeszcze nie wiem, które to będą plaże, ale na bank "mało ludne" i oby z wietrzną pogodą.

    ReplyDelete
  2. Lilu polecam Ci serdecznie plaże Słowińskiego Parku Narodowego. No pięknie jest. I Jastrzębia Góra ofcors. Ale to dla tych co lubią wspinaczkę.

    Morze i plaże na powyższych fotach wypaśne! Kocham jak nie ma ludzi! /co ja godam, co ja godam?!?! - antyspołecznik & antysocjał mi się włączył/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, ja też kocham jak nie ma ludzi. Może to właśnie dlatego Dania tak mi się podoba.

      Delete
  3. Aniu, super, że tu dotarłaś.
    Zdjęcia Ali są wspaniałe, opisy krótkie i treściwe.
    Ten Parki muszę zapisać i rozważyć, w tym roku już nie, ale szukam pomysłów na niezbyt długie "polskie" wyjazdy.

    ReplyDelete