Wednesday 26 September 2012

Pożegnanie z morzem

Z przykrością informuję, że to ostatni post z Danii, bo już od ponad tygodnia jesteśmy w Polsce. Nasza przygoda z tym krajem póki co jest zakończona, ale nie znaczy to, że już tam nie wrócimy, a jedyne co jest w tej kwestii pewne to to, że na pewno nie odwiedzimy tego samego miejsca, w którym byliśmy. Jakby na to nie patrzeć, przeżyliśmy świetną przygodę w na prawdę cudownym, przyjaznym i odmiennym od Polski kraju. Mimo bardzo złego zakończenia, wspomnienia mamy na prawdę dobre, a tego, co złe wspominać nie mamy zamiaru. Długo za długo zbierałam się do napisania tego posta, ale musiałam trochę ochłonąć. Na razie nie mam pomysłu na to, co dalej z blogiem, jednak postaram się, żeby od czasu do czasu coś się pojawiało. Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelników i dziękuję za spędzony razem czas. Zostawiam Was ze zdjęciami z dnia poprzedzającego wyjazd (niech nie zwiedzie słońce - było baardzo wietrznie). Będziemy tęsknić za morzem...








3 comments:

  1. Alu, wyczytuję ten smutek między wierszami i naprawdę bardzo mi przykro.

    Ściskam ciepło i wiem, że los płata nam figle, czasami bardzo złośliwe, ale też odmienia się niespodzianie i znów jest cudnie.

    Buziaki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za słowa otuchy. Mamy nadzieję (może złudną - czas pokaże), że jeszcze będzie dobrze. Pozdrawiam :)

      Delete
    2. Alu, oczywiście, że będzie dobrze. Ja to wiem.

      Delete